Halvblind

Nu ser jag nästan bra...nästan.
Jag är typ halvblind. Ibland ser jag skarpt och ibland inte alls.
 
Det är lite störande men det går framåt plus att jag inte har ont alls. Det är nästan äckligt att jämföra hur bra man såg dag 1 jämfört med idag. 
 
Men i vilket fall så har jag rensat byrån idag samt garderoben och slängt lite skräp. Jag har ju som inte gjort så mycket då jag inte sett något utan mest sovit, ätit smärtstillande och bara ätit yougurt. Jag har gått ner två kilo, är tokless på kall mat, verkligen fått sova ut och har nått konstigt lugn i kroppen.

Så fort synen kommit tillbaka på riktigt så är det dags för "Dejtinglinvet i Luleå - del 3". Håller på att smsa och surra med några pojkar just nu men de får snällt vänta tills tants ögon läkt klart.
 
Lillkatt ser ff småspöken, storkatt slänger sig på golvet och tigger om mat och tant ska försöka somna till en lljudbok. Fortsättning följer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0