Ska det vara så svårt?!

Att ljudisolera lägenheterna här?
Att sätta in skyddsdörrar så man känner sig säker?
Att inte röka i lägenheten?
 
Argt mail till förvaltningschefen samt min hyresvärd på gång att skrivas just nu.
Jag är så fruktansvärt less på att höra min granne bråka, lyssna på musik, ha sex, låsa dörren innan de ska på jobbet och speciellt så hatar jag att känna doften av "rökmaskinen" i min trappuppgång.
Lägenheten jag har är lagomt stor, billig och ligger inte mitt i centrum men grannarna...Hujja. Lägenhetssökande och gå på fortsatta lägenhetsvisningar är nummer ett på min lista just nu. Men det är ett I-landsproblem...
 
Synen har blivit ännu bättre och imorgon är det jobb som gäller samt lite andra roligheter så Sov gott alla som läser det här!
 
Ps. Jag SKA skaffa Instagram. Eller va det twitter? Vad är Tumblr? Vad är viktigast Emma? Ds.
 

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

INSTAGRAM! :)

2012-11-28 @ 12:30:05
URL: http://www.onthemoonwithsteve.blogg.se
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Och du, köp ingen julklapp till mig. Jag har bara nåt litet här du ska få men jag har inte råd att ge dig nåt fint :)

2012-11-28 @ 12:30:33
URL: http://www.onthemoonwithsteve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0