Blandade känslor

Jaha, då var man tillbaka i Umeå, men bara för en vecka. Sen får vi se vad som händer. Antingen praktik i Umeå eller Övik. Hoppas mer på det sista så jag kan vara närmare ML och mina familj. Sen är det inte lika kul i Umeå nu när Josse, Mikela, Jossan och Lina har flyttat. Det är jobbigt när man inte vet vad som kommer att hända och hur jag ska ha råd med hyran. Plugga nån internetkurs så man får studielån eller söka praktik på byggföretag eller jobba inom hemtjänsten? Det är väl ungefär de alternativ jag har till hösten. Man kanske helt enkelt får önska sig tre månadshyror av pappa i tidig julklapp och sen bo hemma och leva på föräldrarna. Kanske ska man starta eget, men inom vadå? Hoppa på Jäger och jobba lite i Sälen på de stora eventen? Ja det är många frågor som snurrar i huvudet på mig just nu, men det jag vet är att jag ska ut och promma med Snygg-Emma imorgon samt handla lite mat. Plugga ska jag väl också göra....eller nått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0