Omgiven av vadå?

Snygg-Emma omger sig med djur och människor som slutar på bokstaven Y, tycker det är rätt roligt.
Just nu sitter jag och kollar på 500-kilos kliniken på trean, det är skrämmande. Tänk att man kan bli så stor och inte göra nått åt det innan det är för sent. Man börjar berkligen tänka på sina egna vanor både gällande mat och motion. Jag vet i alla fall att jag ska ut och gå med söta Hugo i helgen och Snygg-Emma. Ska visa henne stigen som jag och Kakan har hittat. Den är perfekt. Det tar runt en timme att gå och mestadels av stigen är på ett elljusspår.

Nästa vecka är det tenta och sen kommer underbara Matilda upp till Norrland!! Gud vad  jag längtar! Jag ska visa henne hela Umeå och så blir det krogrunda. Sen åker vi hem till ML så hon får träffa honom också. =)

Jag vill börja göra situps också! Saknar det som fan, men måste låta musklerna läka. Sen då jävlar, hihihihi.

Imorgon åker jag till Umeå igen, känns tråkigt att läman ML men måste verkligen plugga. Trassel lovade att hon skulle hjälpa mig lite, så det känns bättre då. Mellan plugget ska vi ut med Hugo också, så vi får in lite syre i våra sönderpluggade hjärnor. =p

Näe ska slänga mig i sängen nu så man kommer upp i tid imorgon. Får se om man får ett samtal om jobb kanske...?!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja! Vi tar hundpromenad i skogen. Mysigt!

2009-08-20 @ 20:23:00
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: André

Du vet att folk som slutar på bokstaven y är överrepresenterade i brottmål, Hälsa henne d :P

2009-08-21 @ 06:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0