Blodapelsiner & Alvedon

Får man verkligen ont i huvudet, så kallad spänningshuvudvärk, av att rynka på pannan? Jag har funderat på det ett tag nu. Sen jag såg plastikkirurgerna, men samtidigt filmar man ju personer som vill ändra sitt utseende. Förlåt, förbättra! Det jag tyckte bäst om var kvinnan som fick ett nytt bröst då det andra opererades bort pga cancer.Det såg verkligen naturligt ut och man såg att hon blev glad.

Igår när jag blev utringd på jobb hade jag världens halsont. Det har jag nu med, hoppas man inte blir alltför sjuk i helgen. Det har jag inte tid med, det är ju snart jul! Jag har inte ens köpa julklapp till min far än! I år tror jag han ska få en teckning som jag gjort själv. Det är lite dåligt på pengafronten just nu faktiskt. Efter jul pluggar jag inte längre och får förlita mig på sjukhemslönen och min sambo. Blä, jag vill ha ett jobb!

Mitt cv är omskrivet och jag SKA jobba inom bygg nästa år. Jag ska inte ligga på latsidan längre. Innan september måste jag ha ett jobb och en bil. Det har varit lite motigt nu på slutet mot jul. Det var som jobbigast vid den här tiden förra året. Men nu har jag ML och alla mina underbara vänner samt att jag flyttat tillbaka till min hemstad. Nu fattas bara en liten kissekatt och en bokhylla! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0