Sökes!!

Jag söker ett par inomhustofflor, svarta i typ pälsliknande tyg från HM. Det var jättelänge sen jag köpte dom och har försökt leta fram ett par likadana på internet men är inte så duktig på det där. Så nu söker jag på min blogg istället!

Hitta!!halkskydd, perfa!

Ser detta som ett experiment, hittar jag ett par lika så kan man verkligen använda internet till allt.

I övrigt, ja det är typ 22-23 minus här och det ligger snö på backen. Äntligen en vit jul! Yay!! Jag har en julklapp kvar till min yngsta kusin, men tror jag vet vad jag ska köpa. När julen är över ska ni få höra min fina julklapparim som jag skrev på några paket från Unicef. I år ger jag bort pengar istället för att ge bort saker.

Söta lilla Emma är i Sthlm och ska se Eddie Izzard, jag önskar jag följde med henne ner så kunde man shoppa lite och kanske hälsa på Josse. Men det kommer nog fler gånger.

Nu ska jag ringa på jobb. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0