Livet i en resväska

Kl 07:00 gick planet till Sthlm idag. Jag kom tillbaka till Umeå kl 18:15. Nu väntar bussen mot Örnsköldsvik 20:15. Jag kommer fram 22:10 och då är det paket som väntar på mig hos min mor. Yay!! Jag fyller år imorgon och ska åka till Tallin med ML. Det ska bli sååå kul!! Vi åker imorgon kl 07:30 med bilen mot Stockholm, igen. Haha, hoppas jag hittar dock. Men det borde inte vara så svårt tror jag.
Men ikväll ska jag ut och dricka födelsedagsöl med Rock-Anette!! Woohoo! ML får börja köra imorgon ;)
Näe nu ska jag packa det sista inför resan.

Vill även tacka Trassel & Kakan för min fina present; ett kakfat på tre våningar i rosa fylld med kakor och jordgubbar. Mums!! Tack söta ni!!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0