Row row row your boat

Nu är jag tillbaka i Umeå efter lite resande norrut. Jag var i Pite på midsommar och firade Trassels premiäröl på sex månader. Jag är glad att jag fick vara med på den. Vi åkte upp på torsdagkväll och väntade till tolvslaget och Trassels första öl. Sen spelade vi fylle-Skipbo, fast det var bara Trassel som spelade. Vi gav henne korten, hon vann dock! Hahha.
Jag och Kakan åkte tillbaka till Ume igår och körde en omstart. Från början var jag lite trött och inte så taggad på fest men kom på andra tankar. Min plan var att bli så full --> bakis --> inte sakna alkohol på ett tag. Jag lyckades nästan, haha. Men vi får se om jag ens ska operera mig nästa helg, har inte fått brev av Sahlgrenska än. Men ska ringa dom imorgon så får vi se vad som händer.

Det jag efterlyser nu är en bil så jag kan frakta ner all min packning, och Kakans, till Övik på onsdag. Någon??
Sen måste vi bevara stigarna i skogen! Eller hur var det nu Trassel??
Ja visst ja, ni ska få se lite kort från mitt födelsedagskalas. Hade över några jobbkompisar från Skanska, inte alltid man har åtta varselklädda karlar på tårta och kaffe. Det var lite kul. De hade till och med tagit av sig skorna i trappuppgången! Söt dom är. Sen på kvällen kom tjejerna över på tårta. Jag hade bakat två stycken, en morotskaka med smörkräm och en tårta som heter: Red velvet cake (Ica Buffé). Jag fick lite blommor och örhängen samt godis och en jättefin ljuslykta. Ni ska få se bilder från allt, till och med alla chokladbollar. När vi skulle handla till tårtorna förälskade jag mig i strössel i alla former och smaker. Så jag bestämmde mig för att göra chokladbollar, med olika strösselfärger istället för pärlsocker. Det var en succé! Kolla själv! Nu ska jag se klart Hannibal rising...later!!

Kommentarer
Postat av: trassel

bevara stigarna!!

2009-07-06 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0