Aj aj aj

Jag och Snygg-Emma var på rex igår. Det gör jag inte om, att gå på rex alltså inte gå ut med Snygg-Emma. Det var bara brats där och knäppa killar som stötte på oss. En kille var från Florida så vi frågade vad han gjorde i Sverige. Han svarade: "-I had a baby". Jahapp, så då åker man till Sverige? Sen frågade han Snygg-Emma ifall hon ville "hook up" och när han fick ett nej så blev han sur och gick. Sen kom en annan gubbe fram till oss och frågade om vi var från Umeå. Han kände igen oss, ja eller hur?! Tydligen hade han och hans gubb-vän slagit vad om att vi var från Umeå. Trodde han att v ivar intresserade eller? När vi sedan skulle hämta ut jackorna var det en annan kille som stötte på Snygg-Emma. Han var dyngrak. Hur billig tror folk att man är? Är det såhär man ska ragga nuförtiden? Vi hade i alla fall jätteroligt och dansade som tokar på dansgolvet. Jag har träningsvärk i hela kroppen idag och mitt högra knä har lagt av helt från allt dansande. Let´s do it again!

Jag och Kakan har kommit på att det finns en fjärde nyckel till vår lägenhet. Någon har gått in i lägenheten och letat igenom hela mitt rum! Och Kakans! Det ser förjävligt ut här! Eller är det en tasmansk djävul som varit här måntro? Jag tror han bor i Grynets kattlåda.
 Den tasmanska djävulen har slagit till igen

Jag hann vara valpvakt åt lilla Hugo med innan jag for till Snygg-Emma.
Det gick jättebra att passa Hugo


Jag ska snart sova och tror ni ska göra det med. Hade dock tänkt visa en sjukt snygg video på youtube, men vet inte hur man länkar. Jag är inte så bra på det tekniska med min blogg, ni får se senare ;). Night Night!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var roligt! Jag är så glad att jag har dig :)

2009-05-11 @ 16:51:52
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0