Ett ljushuvud och två mongos

Ja nu är det ju Maj månad och jag har legat efter i bloggat en hel del. Jag har ju varit nere hos ML över valborg på en jävla rolig fest. De hade dragit dit badtunna och bastu samt en massa grillar. Inne i Herrgården (förvaltarbostaden enligt Bärgar´n) var det uppställt ett pingisbor och en massa stolar så vi alla kunde sitta och äta tillsammans. Jag och Kakan började tidigt dock, typ när vi åkte till Björna i bilen. Erik fick köra, haha. Men det hände något efter middagen, Kakan och Erik försvann. Jag letade överallt efter dom och när jag väl hittade dom i ML´s kök var de rätt så tankade. Men det är bara att köra på, tyckte jag. Kom ut och ta lite frisk luft. Sen tappade jag bort dom igen. Jag dansade med Kakan inne i Herrgården, jag såg på när ML´s kompis skickade ner öl med ett fiskespö till de i badtunnan, jag lärde känna några av ML´s kompisar (de är superschyssta!), jag drack rent, jag kollade på en majbrasa och hindrade Kakan från att nypa två damer i rumpan, jag spilde grogg över mig, jag ramlade på en isfläck (hur det gick till vet jag inte), jag gick på äventyr med ML så mina vita Guitarr-skor är rejält smutsiga...men jag tog inga kort och tur va kanske det. Haha. Annars skulle dom hamnat här.
I alla fall har jag varit i Finland innan det. Intressant resa då vår orginella reseledare inte följde med utan blev uppsagd två dagar innan. Så jag tycker det var kul att vara i Finland, men det var lite dåligt uppstyrt. Jag och tjejerna gick på äventyr och lärde känna en jättetrevlig karl som ägde ett kebabhak med falafel samt att jag satt på efterfest med ett svenskt band till 06:30 samma dag som vi skulle hem. Jag var där med tre av de andra tjejerna, inte själv. Det visade sig i alla fall att två av de tre bandmedlemmarna har varit med i körslaget, vad är oddsen?! Jag har sett den ryske presidentens bil och entourage (vet inte hur det stavas) samt åkt på en guidad spårvagnstur med Mr. Numminen. Spårvagnen tog oss runt i Helsingfors och stannade vid en "mellanölspub". Det var lite intressant att gå in där, haha, helt plötsligt kommer det 40pers intraskande på krogen. Hihi. Sen bar det av till ett av Finlands äldsta bastubaderier, eller vad det kallas. Det var grått och varmt, men sjukt roligt! Tre finskor lärde oss nybörjare hur man ska använda björkriset, eller ja yours truely fick agera provdocka. Men det var rätt skönt att bli smiskad i bastun. Hihihi.

Åter till idag så har jag tränat, har sjukt ont i knäet. Innan det kom Kakan in på mitt rum och lånade min säng. Så jag gick i säng med henne och så vilade vi ihop. Det var mysigt....detaljer får ni inte....!!!

Ja position of the day: hmm...både 6e och 7e maj var svåra...provar förklara sjunde maj för er;
Livin´ on the edge
Lätt sagt så är det en kvinna som ligger över en kant med huvudet neråt och rumpan uppåt. Killen ligger också över kanten, men på henne. Do you get it?
Om någon läser min blogg så kan ni få svara. Tror jag skriver lite för mig själv här ute på internet. Kanske ska börja skriva om ännu mer vulgära saker om jag inte får nån reaktion nu, hmm.... A Mission!!  Halleluja moment!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag föreslår att du ska vara ditt alldeles underbara vulgära du! Det är den Christine jag älskar.

2009-05-07 @ 18:06:05
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0