Älskade snö

Ja ser det snöa! Dock små, små, små snöflingor men himlen är ändå vit. Jag hoppas bara att det snöar mycket och länge. Det finns inget mysigare än att vara ute och promenera i snön och kylan.

Funderar på att lägga ut mina utrensade kläder på tradera idag. Kanske man får in lite pengar. Men vad ska man göra mer idag? Ta en promenad kanske? Näe jag ska nog plugga lite och städa och ta en lång dusch! Jag fryser så mycket nu för tiden och min tattuering kliar. Men det är nog ett bra tecken, då läker den. Ni ska få se bild på den, men inte nu. Den ska läka helt först så man ser alla färger och former.

Ska fundera ut en utmaning till en tjej som var in på min blogg och kommenterade. Kanske måste konsultera min vän Snygg-Emma först. Hon är bättre än mig på det där med utmaningar och andra bloggar. Man vill ju inte göra en "giffel".

Catch you later!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul vännen att du kommer igång med bloggningen, det är kul att kunna hålla koll på vad du pysslar med :) KRAM

2009-11-15 @ 18:21:46
URL: http://liinabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0