Dimmiga byn

Ja, dimman försvann och med den vår lust att promenera. Men det blev film med tjejerna istället, väldigt mysigt. Kaffe och cupcake med blå frosting gjorde sig väldigt bra till filmen. Den heter Stardust, det är inte många som har hört talas om den. Tror det är titeln som skrämmer bort de flesta.



Kolla trailern och se filmen. Det är lite av en "må bra-film" med inslag av sagor.

Även om man inte tål mjölk så har det inte stoppat mig från att rösta på min favorit i Aladdin-asken. Självklart ska trillingnöten vara kvar! Rösta här: Rädda Trillingnöten!

Inatt, eller kl 23:00 och framåt slutar mina auktioner på Tradera. Några av dom i alla fall. Har lyckats få iväg hela tio saker, än så länge. Har kvar en gul topp från benetton, caprijeans från HM och några handväskor. Ja, det blir nog bra. Hoppas jag får omdömen som min vän Snygg-Emma, hon är typ proffs på att sälja saker. Min lilla affärskvinna. Ska bli intressant att kolla imorgon efter jobbet hur det gått för mina saker.

Ska sussa nu, jobb väntar imorgon. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0