Internetkurser för dummies?

Jag läser en kurs på internet och i förra veckan skulle vi diskutera en text som var länkad till på vår kurshemsida. Självklart hittade jag den inte, man känner sig lite dum. Det är ju ändå 2009 och jag kan inte hitta en artikel som det till och med är länkat till! Hoppas att jag kommer underfund med det senare ikväll. Bad i alla fall min lärare om en komp.uppgift, känns inte bra att skylla på att man inte hittar sidan.

I alla fall så har mina saker på Tradera börjar ta fart, har säljande bud på fem hela saker! Wiee, börjar ju nästan bli suktig på det här med näthandel över det världsomspännande intranätet, hihihi. Men det kommer en del frågor om sakerna, som mått på kläderna och storlekar. Trodde jag var nog utförlig i mina beskrivningar, ajja. Man vet ju om det till nästa gång. Nån som behöver en popcornmaskin förresten?

Imorse så var jag på morgonpromednad med två av mina grannar. Vi gick och pratade om lite allt möjligt och vips så kliver jag fel och stukar foten. Den gör lite ont nu och jag tror inte det kommer vara bättre ikväll. Jag som ville på boxercise, men har ju motionerat lite idag i alla fall. Nu bakar jag cupcakes för jag tycker synd om mig själv och har lite pengar plus att jag är ensam. Min karl är på jobbet ändå till kl 18 ikväll! Jag måste också skaffa mig ett riktigt jobb och en bil. Någon som kanske har en miljon att donera bort? Det är ju lika bra att betala bort studielånet när man ändå är på gång.

Näe ska kolla till mina cupcakes nu och börja med frostingen, rosa och blå ska den vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0