det var ju obra

Jaha så gick de planerna i stöpet. Inte trodde jag att så många ville läsa Jöken och Feken. Tror jag tappade lite motivationslust och planeringslust när jag opererade mig. Inget blir som jag vill och jag vet inte vad jag vill så det gör allt mycket jobbigare!
- Jag vill ha pengar så jag kan betala hyran och leva
- Jag vill ha ett jobb?
- Jag vill ta min examen
- Jag vill ha någonstans att bo

Just nu bor jag hos ML men snart ska jag utrymma min lägenhet i Umeå för att vi sagt upp kontraket. vars ska jag bo då? Hos mor igen? Näe fy fan vet du vad! Men jag har inget jobb, än så länge...ja det finns en liten optimist kvar i mig ;)
Hur ställer man sig i lägenhetskö nu igen och hur gör man det i en stad som man inte bott i på fyra år?! Vars ska jag skriva mig och kommer alla läkarundersökningar flyttas till Örnsköldsviks sjukhus? Huvvaligen, nej tack! Nog att de inte vet lika mycket i Umeå som i Gbg, men i Övik lär de inte veta något alls.

Som tur är har jag min kära ML! Jag älskar att han komemr och snusar mig i nacken när jag tar på mig linserna i badrummet eller när han kryper tätt intill mig på morgonen i sängen och kysser migg och säger; "God morgon". Du är en viktig del i mitt liv och jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig!
Love you!! Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0