Kära mor

Nu är jag hos min kära mor, efter mycket om och men. Som vanligt är det kul att vara här i början eller när viska äta men inte sen. Mamma och hennes karl löser mest korsord ellre ser på rapport. Så kul är min mor. Internet är segt och det går inte att ringa hit på fasta telefonen om någon surfar. Undra varför, men det är nått fel. Vi har fyra kanaler...1,2,4,6 och några andra skitkanaler maninte tittar på, men i vilket fall finns bara dessa på en av tv i hela huset! Bah!! Samtidigt är det skönt att vara hemma och bara vara.

Vi har plockat svamp idag, jag fick ihop 1,3 kg kantareller! Aha! Jag är hyfsat nöjd och ja, det ska komma en härlig svamp-bild! Imorgon ska vi rensa ännu mer i trädgården och såga ner tallarna. Jag längtar! Älskar att hugga ner saker på mammas gård, eller ja ta bort överhuvudtaget. Hihihi. I´m so evil!

Får se om jag kanske ska hänga med Rock-Anette ikväll eller om hon ska vara med Ronny-Ponny ensam. Vi får väl la se, men i vilket fall har jag laddat upp med nötter och film på mitt flickrum. ML jobbar natt så han ser jag inte förrän på måndag eftermiddag. Men tror jag kan göra det bästa av min lördagkväll ändå. Jag smög ner några korsordstidningar hemifrån och lite inredningstidningar. Synd bara internet inte funkar på mitt rum, annars kunde ni fått lösa korsorden med mig.

Är det någon annan som inte har nått att göra ikväll och är i Övik får ni gärna slå mig en pling ;)

Kommentarer
Postat av: Josse

Kom ner och hälsa på i Sthlm!

2009-09-12 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0