Träääningsvärk!

Oj oj oj, jag har jobbat i trådgården hela dagen med mammas kille. han har sågat ner tallar och jag har dragit undan riset samt krattat ihop en gammalt gräs från trappen. Sen har jag rensat rabbatten på framsidan och nu gör mina knän ont! Men fint blev det! Mycket mer öppet än vad det var tidigare. Dock tycker jag att de som planerade denna trädgård kunde tänka på att nästa ägare inte hade råd med en egen trädgårdsmästare. Huvva, det är bara att plöja ner skiten till marken och asfaltera! fast jag tycker om våra hallonbuskar och äppelträd. Ja de får väl avra kvar.

Snatr ska mor göra stek och potatis med kantarellsås, hur gått låter inte det? Hon har även fryst in mina kantareller i små påsar, så nu kan jag göra kntarellsås till mig själv fem gånger. Wiiee! Det är sån tur att ML inte gillar kantareller, då får jag alla för mig själv. Hihi.

Ikväll ska jag till Anette och hälsa på, hon ölade igår och det orkade inte jag. Men ikväll ska jag dit och störa husfriden, moahhhaha! Ja, hälsa på katten också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0