En vecka går fort

Snart har det gått en vecka sen sambon gick på långledigt och vad ska han göra? Jo åka till fjälls med sina kompisar! Det är ju en superbra idé!
Jag har ju redan varit i fjälls så nu är det hans tur, men nog ska vi åka iväg och bo på hotell nån helg med. Hotellfrukost är "to die for" !!  Kanske man ska ta in på hotell i helgen. Dock kommer ekonomin inte tillåta det.

Förresten får jag veta i slutet på denna vecka om man får nått sommarjobb eller inte, hoppas hoppas! Så har man nått att fira i helgen. Emma kanske ska med ut på fredag och Trassel och kanske Kakan med. Wiee!

Nu ska jag lägga mig och mysa med min bok som snart är slut, ja med sambon med ;)
See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0