Ny reklam!

Nu har det kommit ut en ny Old Spice reklam: Pppppower!! Dom är kung, det finns en massa olika så klicka vidare!

Förresten ML skulle visa ett klipp för mig och sa att det var ett får som skrek ett namn. Kom inte ihåg vilket nu, men först stavades "Sheep" (får) = Cheap (ni vet reklamen, haha). Sen var det ju inte ens ett får utan en get och den skrek inte det namn som han sa först utan Bob. Ja, kolla själva på Geten Bob och hans vän Ed som svarar när han ropar. Åh vad jag har roligt!

Igår var jag som sagt på stan med söta Emelie. Hittade två nya tröjor, en blå med flamingos och en korall/orange med en ninja-panda! Söta-fula det är vad dom är. Sen hämtade jag äntligen ut mina linser och hittade de där böckerna jag saknade. Men ska in till stan igen och kolla på nya glasögon. Ja! Kollade på Specsavers ifall deras erbjudande, 2 för 1, gällde även mig. Men nej det gjorde det inte, det skulle bli dyrt att fixa bågar med glas i min styrka som är någorlunda tunna. Billigaste jag skulle komma undan med var: 1395:- (bågar) + 2000 + 2000 (tunnare glas) = 5395 :-  !!!! Sanslööst!!! På Greens Optik kan jag få glasögon för ca 2000kr! Med tunna glas.

Näe kanske man ska ta sig lite frukost och plugga litegrann, se vad grannarna gör kanske...? Måste ju ladda upp införa ikväll, ska laga Biff Korma. En indisk rätt, 2 timmar på spisen...mums!

Kommentarer
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Den där geten är så jävla ful, haha. Snart får vi ses! Du är väl min på fredag? Syrran ville joina så vi kan ha tjejstök hela kvällen :)

2010-04-07 @ 15:55:52
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0