Slappar helg...

Hej, nu är påsken över. Men inte för oss! Vi ska ha påsk hemma på torsdag kanske? Har bott hos min far i helgen, då min mor är i Umeå på besök. Ätit god mat och lax, lax, lax i mängder! Mums! Visste ni att om man har gjort en transplantation får man inte äta gravad lax. För man har frösämrat immunförsvar och man vet aldra om fisken kan innehålla bakterier eller inte. Det är illa, mycket illa. Ska frossa i lax i veckan tror jag ;9

Men först ska jag ha tjejdag på stan med Emelie, ML´s kusin. Vi ska kolla kläder, kanske peta på lite mobiler, jag ska på bibblan och låna en massa böcker och kanske man springer in till Zid också. Har ju fyllt i  mina blommor lite mer, tror jag kanske är allergisk mot färgen. Men det löser sig nog. =)

Fick förresten veta av Emma´s blogg att hon ska flytta till Övik i sommar! Hur roligt är inte det?! Jag är superglad! Wiiee!! Nu fattas bara att hon skaffar sig ett körkort. Hör du det Emma! Skaffa dig ett körkort så du kan hälsa på mig!

Nu ska jag sova, för snart slutar ML sitt skift på fabriken och så kommer han och hämtar mig hos far. Ska bli skönt att få sova i sin egen säng faktisk och känna kylan från fläkten. Tror jag är beroende, kan inte sova när det är helt tyst i rummet. Vill gärna ha lite oljud och kyla, så man kan krypa ner under täcket om mysa. Hihi...

Förresten jag funderar på löshår, vad tror ni om det? Kanske man kan få lika långt som rapunzel...?

Night Night!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Skaffa hår ända ner till röven. Det kan vara bra som sittunderlag. Jaaa, jag ska skaffa körkoooooort! :)

2010-04-05 @ 23:39:21
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0