Tjoho!

Nu ska jag sova, eller näe ska läsa en av de där böckerna jag införskaffade igår på stan. Den är så bra!! Men ska inte läsa allt för länge. Jobb imorgon på Borgen, 7-14:30. Men ser fram emot middagen, thaimat och kanske en grogg eller en öl med min älskling. Sen på fredag ska jag få träffa min Emma!! Åh längtar som en tok!

Men först ska mail skickas och brev till csn samt kanske en promenad följd av en massa situps. Yes, du härde rätt. Nu skiter jag i ett års restriktionen, jag börjar träna magen i förtid ändå. Nått roligt måste man ju få ha på fritiden om man inte jobbar regelbundet ;)

Nu ska jag spana in lite fler auktioner på Tradera innan linserna åker ut. Haha, man måste ju se vad man köper...

Puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0