Andra advent...

och jag har fortfarande inte köpt några julklappar...för vilka pengar då? Dumma A-kassa säger att jag måste vara 25 år för att få ersättning eller ha jobbat i fem månader på raken mellan aug 09 till aug 2010..jo tjena! Man jobbar ju supermycket när precis har varit sjukskriven. Ja i vilket fall så gick jag in och skulle skaffa ett intyg på sjukskrivningen och skicka in. Men enligt deras dator har jag varit sjukskriven i tre veckor...i min värld var det minst 8 veckor. Tre veckor efter min operation fick jag fortfarande inte lyfta mer än 2kg så jag tror inte det.

Dumma värld som inte fungerar som jag vill.
Dumma papper som skickas och skickas fel!
Dumma människor som skriver in fel timmar i mina arbetsgivarintyg, skickar nya och gör samma fel igen! Hur svårt kan det vara?!

Igår var vi alla fall på badhuset här i Björna, ja lugn det är en 25m´s bassäng med tillhörande omkläningsarum och bastu samt trampoliner. Dock piffade ölen upp stället, hihi. Sen for vi vidare hem till Bicke och dansade lite styrdans och kokade ägg. Massa ägg. Säkert 40 st...jag åt tre..en annan sju och en kille matade jag med ägg och kaviar. Det är fest i Björna..fylla och ägg.

Äh...nu skiter jag i det här och ser ett avsnitt av nån serie på datorn.! Förresten, har jag sagt att min karl har fått två chokaldtomtar av mig? Dom står på hans nattduksbord, in case of sockerfall ;) Han är så söt!

God natt!

Kommentarer
Postat av: fifi

Haha, lite udda att koka en massa ägg på fyllan, men why not? Ägg är gott!

2010-12-06 @ 21:07:38
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: elmo

Jag ville bara säga TACK om det är så att du är en av mina bloggläsare som hjälpte mig att vinna 10 000 att resa för! :D

2010-12-07 @ 14:54:51
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Världen är rolig.

Jag som skulle på gym men neeeejdå.

Det är inte meningen att jag ska bli fit.

2010-12-07 @ 19:48:19
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0