Bakom mina solglasögon

Är jag jävligt trött...nu är klockan tolv på natten och jag är äntligen klar med rapporten som skulle vara inne i tisdags! Är så jävla less att folk inte kan ta ansvar och fixa saker när andra inte kan. Internet skultade fungera i tisdags och vi hade möte med gruppen. Tyvärr så gjorde dom inte alla de delar som vi skulle ha gjort, så nu har jag suttit och fixat och klippt och klistrat in och skrivit om....jag hatar word, HATAR! Hur infogar man en liggande sida i en rapport med stående sidor? Kan ni förklara det för mig?

Jag ringde i alla fall på en katt idag, en jättefin katt från djurskyddet. Hoppas verkligen att den blir min för den verkar så go! Tänker på katten när jag blir ledsen och trött. Förresten har jag en liten katt under  mitt täcke i sängen hos min far just nu. Han brukar klösa på min dörr när jag är här, kommer in, tar ett varv i rummet och går igen. Men den här gången kröp han in under täcket. Han har sovit där en liten stund, men nu ska han ut i huset igen ;)

Jag ska sova...mm..sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0