Förbannade mage!

Igår skulle jag fara på dans till Zekes men det tyckte inte min mage att jag skulle göra...!!! Jag hatar min mage som aldrig vill fungera när jag vill det. Men det kanske löser sig efter telefonsamtalet på tisdag. Jag hoppas det i alla fall.

I helgen har jag gjort och ätit så lite som möjligt. Man blir helt slut i kroppen när den in fungerar som den ska. Jag har kollat på filmer och myst i soffan med mig själv. Det är rätt mysigt att vara ensam ibland men inte ofta. Bara ibland. Jag saknar sällskap dock...gärna i fom av en liten katt eller Emma! På tisdag ska jag faktiskt kolla på en liten kissemiss eller ja han är några år. Ni ska få se på tisdag, ska lägga upp en bild då.


Snart är min internetkurs slut, det känns rätt bra för det har varit mycket att göra och jag gillade verkligen inte att vara projektledare. Inte i den här gruppen i alla fall...det har varit lite problem med kommunikationen. Jisses! Äh, man ska ta nya tag och fokusera på tentorna i januari istället. Jag kommer klara det här och vara ett steg närmare min examen och jobb. I sommar då jävlar ska jag ha betald semester! 
 
Och med det i åtanke så kryper jag ner under filten i soffan och kolla på "Sagan om de två tornen - extended version". See ya!

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Han är skithemlig ;)

2010-12-12 @ 21:53:23
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: fifi

Dumma mage! Hoppas de har varit bra sen då…



Och tack! Det är så överdrivet att allt måste vara pojk- eller flick, ungen lär ju inte bry sig liksom...

2010-12-15 @ 19:11:16
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0