Njaaa....

Kom nyss hem från lite extra jobb på Borgen, känns skönt att ha en dag avklarad men tråkigt att jag sa ja till att jobba imorgon. Skulle sagt nej och följt med på festen ikväll, men jag får skylla mig själv. Tänk på pengarna, tänk på pengarna!

Igår pratade jag i telefon med Kakan och bet mig i tungan, aj aj aj, det gjorde ont och nu har jag världens blåsa på tungan. Det känns jättekonstigt att prata, men lite roligt också. Hihi! Jag är så busig!

Näe nu måste jag packa inför Umeå och läsa ut min bok kanske? Och sova! Jag ska ju upp tidigt till jobbet imorgon, hehehehe....det bästa med att gå upp tidigt imorgon är att jag får träffa min älskling när han kommer hem från jobbet!! =)

Förresten såg en bra film här om dagen, Boondock Saints, den var brutal, rolig och det gör inget alls att det var två hunkar i huvudrollerna som sprang omkring halvnakna nästan hela filmen. Mmmums! Helt klart den bästa film ML har rekommenderat ;)

"Polly har gett mig en del etnisk mat på senare tid så jag har kräkts en del" Härligt förhållande!

Puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jo lite stormigt har det allt vart, men börjar lägga sig nu tror jag. Just nu gör jag ingenting på dagarna. Har precis flyttat så väntar på att få börja med något :) Själv då? Kram

2010-02-20 @ 23:58:21
URL: http://killmee.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0