Rolling rolling rolling

Jag har haft lite tråkigt och har råkat hitta några väldigt roliga dokumentärer på internet via min sambo. Här är ett urval.

Jacko jackonelli är tveksamt det bästa namn på en pappegojja och Vinslöv kommer nog aldrig bli sig likt efter dokumentären och Snickeriet är i nästan samma stil:



Dock tror jag att det kommer en ny favorit i denna kategori och den sprids vind för våg på vårt världsomspännande intranät. Självklart menar jag "Småstadsliv"! Jag hittade dock bara trailern för den tredje filmen, men leta på så hittar ni ettan och tvåan på youtube eller smastadsliv.se




Nu ska jag se fortsättningen. God natt!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jo det är bara bra här :) Nja, det går sakta med säkert framåt :P

2010-02-19 @ 11:22:42
URL: http://killmee.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0