Varför skäller hunden nu då??!!

Idag har jag varit på min gamla gymnasieskola för att få hjälp med lite plugg, det gick jättebra. Jag gick därifrån 10kr fattigare och två böcker rikare. haha, så det kan gå.

När jag satt vid matbrodet och åt frukost idag så började mammas lilla hund att skälla, så jag täntke att ja hon ville väl gå på toa. Tog kopplet, maten fick stå kvar på bordet, och gick ut en sväng. Men näe inte ville hon bajsa inte. Jävla hund! Hon ville bara leka och busa med den andra hunden vi mötte som för övrigt hade världens skyggaste matte. Hon stannade med sin hund typ 50 meter ifrån oss och väntade till vi kom ut på vägen så vi inte skulle mötas på stigen. Jajja, shit the same.

När jag gick hem från skolan idag så var det ett gammalt par ute med sin lilla, svarta mops. Den skällde, självklart, på mig och gubben sa: -" Han är inte farlig, du behöver inte vara rädd." Seriöst, min katt var större än den hunden. Så jag försäkrade honom att det var lugnt och att jag var hundvan och fortsatte gå hemåt.

Väl hemma sitter lillebrors assistent i köket och läser tidningen. Men ingen bror hemma, han skrev till mig att han skulle komma hem ett och klockan var då tre. Hmm...har han försvunnit? Näe han hade bara stannat på skolan lite längre idag och pluggat, ehum...fejsbok!

Nu ska jag äta något och plugga lite till, sen ska jag ringa Kakan och bestämma vilken tid vi åker till Umeå imorgon. Det ska bli såååå kul!! Wieee!! Längtar efter dig Emma!! Då ska jag berätta om ALLT som hände i Hemavan. Jag måste ju tänka på de känsliga läsarna av min blogg, moahhhahaha. Bye Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0