Hipp Hipp Hurra!!

Grattis till mig själv på min födelsedag som snart är slut. Det har varit sol idag, både ute och i mitt hjärta. Imorgon ska jag få träffa Lina i Umeå! Äntligen. Åh vad vi ska mysa och dricka vin.
Idag så vaknade jag rätt tidigt, typ nio, fixade lite på datorn och satte igång med lite städning. Efter lunch kom Lena, Jesper, Jessica, Wilmer och Per på besök. Det blev tårta, muffins, kakor och en massa bus. Wilmer är en sån go grabb, förutom när han kissar på vår balkong (fast det var lite roligt det med). När dom farit beställde jag en massa olika maträtter från Thalad Thai, inte ska jag laga mat på min födelsedag inte, inte inte. Sen blev det några paket också:
Vilken bukett!! Den är nästan lika hög som jag, tihi


Närbild                         Parfym                      Vinst på 25kr!



Pilatesboll                   Valfri skönhetsbehandling

Lena gav mig två lotter, vann på en av dom, så får byta in den mot en ny och hoppas på en större vinst. Om så är fallet blir det en lyxhelg till oss två. Resten fick jag av min sambo.

Imorgon kommer min mor med mer presenter, åhh jag är som ett barn på julafton! Undra vad hon har hittat på för något?

I alla fall, igår var jag på stan med min karl och han kom hem med: nya fotbollsskor, ett par jeans och två tröjor. Jag blev en massa hundringar fattigare på storhandlingen på Coop, (som är mycket dyrare än Ica, smygreklam).

Tack alla för era fina gratulationer som ni skickat till mig i form av sms, fejsbok och samtal! Ni har gjort min dag!

Vet förresten inte varför texten blev blå helt plötsligt. Konstigt. Ni som vet varför får gärna höra av sig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0