Icke-fungerande mage

Ja, så är det. Min mage vill verkligen inte fungera. Så nu har min sambo köpt hem proviva, cola och mandelkrokar...lite bortskämd måste jag få bli. Haha.

Jag skulle fått besök i Björna idag, men eftersom min mage krånglade så mycket var jag tvungen att ringa och avboka. Hoppas dock det kommer fler gånger, man vill ju visa upp sin lägenhet ;)  Jag fick i alla fall träffa lilla Iris i söndags, hur söt var inte hon då?!, Isak också! Åt middag hos far i söndags och det var sjukt gott, efterskottspresenter fick man också, jag gillar´ne! Pengar och marimekko-sockerskål. Tack! Fick även badkläderna jag beställt på Ellos idag, två skickades tillbaka på en gång. Men tror jag hittade rätt badkläder till Tallin om två veckor. Åh vad det ska bli kul!

Men nu ska jag in på arbetsförmedlingens hemsida och söka en massa jobb. See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0