Så det kan gå!

Ja, nu är jag medlem i bloglovin också. Ska börja följa de bloggar som är intressanta. I brist på annat i min vardag så får man vara uppfinningsrik. Jag är helt kass när det gäller att uppdatera min blogg och göra om och lägga dit knappar och sånt. Det får någon annan göra åt mig.
Nu är klockan över tolv och jag är officiellt 24 år. Wiie! Grattis till mig. Har fått två grattis redan, i förskott. Tack Lina och Lena! Imorgon (läs idag) ska jag städa och göra fint, sen kommer det kanske besök. Mor och far med respektive kanske kommer på lördag och sen blir det kanske Umeå och träffa söta Lina! =) Dricka lite vin och prata skit, har längtat efter det. Att prata skit alltså, inte vin. usch. Har fortfarande inte blivit vuxen, för då måste man dricka kaffe!!!

Vad ska jag göra mer imorgon? Jo! Lägga ut saker på Tradera, jag är så seg på det. Men ska få bort en massa skit imorgon, ja ni fattar ?!
Jag får berätta mer imorgon, någon rullade just över på min sida och började snarka i mitt öra. Ska spela in snarkningarna och bevisa att han låter högre än en låda kastruller som faller ned för en trappa...
Förresten, har ni sett det här:
Helt sjukt...

God natt...eller var det God morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0