Sug på den du!

Björna är omnämnt i Aftonbladet, tänk att lilla Björna blivit så stort! Men vad mycket saker de kan göra för pengarna dom kommer att få ärva. Nu hoppas jag verkligen att det satsas på ungdomsverksamheten här. Kanske investera i  ett gym? Jag är i alla fall stolt över att vara sambo med en som är med i Björna Bombers, fast var det innan pengarna också ;)
Igår hände det saker sak jag säga. Först äkte vi till VC i Husum och tog en massa blodprover. Magen skulle ju kollas så klart. Den funkar lite bättre nu, men inte helt okej. Sen for vi till Skeppsmalen och kollade på Sursträmmingsmuseét. Ganska intressant faktiskt, läsa om hur de gjorde förr i tiden och så. Vi åt även lunch där, lax i massor! Stora tjocka skivor med gravad och rökt lax.
Vår färd fortsatte sen till Friskis & Svettis där jag inhandlade ett års gymkort. Nu jävlar ska det tränas! Åka in till stan med bussen och hem med sambon efter hans jobb. Perfekt! Efter det skrev jag in mig på arbetsförmedlingen, dock får jag inte söka jobb inom det jag är utbildad inom för jag har ingen examen. Visst, det kan man förstå men det finns ju alltid praktik. Jajja, det sporrar mig ännu mer att söka jobb själv.
Snart är det även dags att åka till Tallin, wiiee!! Det ska bli superroligt. Längtar redan som ett tok, ska bara lösa det där med väskorna. Hur stora väskor ska man ta egentligen och behöver man ha med sig så mycket? Jag vill mest ligga i poolen och göra lite spa-behandlingar samt gå på Winestore, höhö.
Men nu ska jag sova, för imorgon blir det första dagen på gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0