tio dagar kvar....

Tills min födelsedag! Men vet inte vad jag önskar mig eller vad jag ska göra på min födelsedag. Två av mina bästa vänner är på Sweden Rock och jobbar. Min sambo jobbar hela den helgen. Jag har inget jobb, än, och vet inte vad mina familjer ska göra. Men det spelar ingen roll för jag har ingen bil så jag kan köra till stan och hälsa på dom. Dumma bussar som inte går på helgerna.
Nu blev jag hungrig också.
Hade i alla fall jätteroligt i helgen. Såg nys "Småstadsliv 3" i fredags hos grannarna. Tror alla unga i byn var där, haha. Lite öl blev det sen, lagomt och bra. I lördags blev det O´learys med en massa trevligt folk. Det här får vi göra igen Lena! Fast med mer dans ;)
Nu ska jag plugga lite, i solen kanske...sen lunch och "Hem till Gården". Världens bästa såpa! Nu är det spännande ska jag säga. Haha!!

Kommentarer
Postat av: Lina

hur ska du göra till helgen? hör av dej om jag ska hämta upp dej efter vägen! Kram

2010-06-01 @ 13:04:10
URL: http://liinabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0