Tips?

Nu är min sambo äntligen ledig i två dagar så firade med lite tacos, mums! Blev dock jättemätt så nu orkar jag inte ens en liten bullbit till kvällstéet. Äsch får ta den till frukost istället ;)

Sen är det bara skit på tv ikväll, så leker med datorn tills sambon kollat klart på Pacific. Älskar andra världskriget-serie...eller var det första. Hmm.....näe inget för mig. Däremot har jag senaste avsnittet av Greek, men det ska jag spara till imorgon när karln städar duschkabinen och trappen. Jag tog resten av lägenheten idag. Kanske inte så bra, men nu är det gjort i alla fall. Det behövdes verkligen!

NU ska en viss person få leka med mina lockar i håret medans jag äter godis! =)

Ja förresten, har ni nå tips på vad man kan göra på internet när karln ser på krigsserier?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0