Grillning i regnet

Idag har vi grillat, i regnet. Det gick jättebra! Gjorde världens godaste kantarellsås till också. Fick ha den för mig själv med, hur bra är inte det!?
Jag har fått en av mina vunna auktioner på Tradera. Dock väntar jag på de andra två...fan att det ska ta så lång tid att skicka saker. Lägg dom i ett litet vadderat kuvert från posten och skicka. Frankerat och klart samt att det går fort. Jajja, ska inte klaga nu. Vi har fått värme! Myste på balkongen igår, blev lite brun faktiskt.
Imorgon ska jag plugga, packa upp väskan och göra nån sorts middag som ger åtminstone en matlåda. Sen på fredag blir det Umeå! Ska skriva en tenta och träffa Mikela! Det ska bli så kul att ses igen, Wiiee!!!
Näe nu ska jag lägga mig i sängen och plugga lite. Kanske man ska dricka lite varm choklad först och se på Cougar Town...lite roar de små ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0