Jävla idiot!

Usch vad less jag blir! Varför ska allt dumt hända mig? Kan det inte hände något bra för en gångs skull!?!?!?!?!?!
Man får inte ens försvara sig utan målas av som en förlorare som inte kan eller vet något. Sen står det där, svart på vitt. Jävla skit! Jävla idiot! Dumma människa, dumma dumma du!

Sitter på biblioteket i stan och ska snart gå ner på arbetsförmedlingen, första gången i mitt liv. Egentligen ska jag bara fråga om råd, kostar det nått förresten? Det hoppas jag inte. Sen ska jag till Zid och fortsätta på  min tatuering. Den är så fin, redan nu och jag är så nöjd med den. Men det ska bara finputsas lite.

Jag är för arg för att skriva mer. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad har hänt vännen!?? Ring gärna om du har tid över. KRAM

2010-05-25 @ 12:24:01
URL: http://liinabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0