Tropic Thunder

Idag har det varit sol på min balkong, så jag tog mitt pick och pack och satte mig där och pluggade. Nu blev det mycket och i förra meningen, men whatever! Jag hängde även ut tvätten på tork, oj så gott den kommer lukta tänkte jag. Men oj så fel jag hade! Det började spöregna, precis som igår. Det är som att bo i tropikerna: sol på förmiddagen, regn på eftermiddagen och dimma på kvällen med hög luftfuktighet. Men jag gillar det!
Väntar fortfarande på två av mina auktioner, en vet jag är på väg men vet inget om den andra.
Känner mig duktig idag, har pluggat, sökt jobb och kollat upp ett annat jobb som jag sökt. Det gick inte så bra, de hade redan skaffat en annan som sökt. Börjar ge upp hoppet på att man nånsin kommer få något sommarjobb...varför ta examen och söka jobb inom den branschen när de bara anställer folk som inte ens är i närheten av ex-jobb? Det gör en lite less...men men det kanske vänder?
Nu ska vi fokusera på lördagen och tentan, samt att jag får träffa min Mikela igen! Woohoo!!! Finally! Oj vad klockan blev mycket. Jag som skulle skriva mer om min dag. Okej jag gjorde världens godaste kätt-pyttipanna-vad som finns kvar i kylskåpet-rester: potatis (uppstekt), bacon, skinka, grillat från igår, ägg, lök, paprika, aubergine och lite ris. Mumsigt!!!
Originalet och uppföljaren! Så jävla bra!!!
Nu ska jag lösa lite korsord innan jag somnar. Bye Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0