Varma Onsdag

Idag har jag krattat lite på gården med min sambo. Dock gjorde han mer än mig, som vanligt. Jag råkade fastna framför datorn, haha. Har chattat med en trevlig kvinna på DHL. Jag har nämligen köpt lite kläder på Tradera men inte fått sakerna än så ville kolla vars paketet var. Det var intressant att chatta med supporten på DHL. Dock hade de skickat mitt paket till Fredrika, så hade jag vägarna förbi där så kunde jag hämta paketet annars skulle de skicka det till Björna. Ja se så det kan gå! Paketet från Usa verkar vara på gång rätt snart och den tredje saken jag köpte har det tagit snart två veckor för att komma fram. Det är inte okej! Hoppas verkligen jag får den på fredag annars vill jag ha pengarna tillbaka. Det ska inte ta så lång tid att skicka en sak från Sthlm till Björna.
Ajja, gården blev lövfri idag. Fint blev det. Men man skulle ansa, förlåt mejat ner alla fula, döda buskar. Så det kan växa något nytt och fint där istället. Kanske man ska ringa och fråga hyresvärden...Hmm....
Äh nu ska jag mysa med min karl och äta sorbé. Imorgon ska vi till stan och kolla på Örnexpo. Kom förresten förbi Lex på fredag och lördag och hälsa på mig och Emma. Vi ska jobba, säger inte med vad men det kan ni nog klura ut ;)
Åh blåbärssorbé!!! Mums!!


Satt ute en stund med grannen och sambon i eftermiddag. Shit vad det är varmt ute, men det är skönt! Säger verkligen inte nej till lite värme och sol. Man måste få i sig lite D-vitamin av solen i sommar, eller ja massor! =)
Gud, kolla på Grand Designs på 9:an. Helt otroligt hus! Jag vill också ha limträbalkar som formar ett orientaliskt tält i vardagsrummet. Grymt avundsjuk och mer taggad till att skaffa mig ett jobb, få lön och en dag rita samt bygga ett eget hus...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0