Hur skulle du känna?

Om du fick en kamera uppkörd i näsan och sen vidare ner i halsen? Jag tycker det var hemskt, men nu är det gjort i alla fall. Dock var det lite jobbigt när bedövningen släppte, jag nös och snorade som en tok. Till och med tanten på apoteket skrattade lite åt mig. Tog inte åt mig dock för jag måste sett jätterolig ut. Det bjuder jag på!
Men det verkar inte bli någon operation av halsmandlarna än. Vi ska avvakta och så ska jag testa en medicin och se om svullnaden ger med sig. Men ska jag göra en sån där undersökning igen så tar jag nog med någon att hålla i handen. Usch bara!
Lite roligt var att de kollade mina öron också, då jag ändå var på Öron-/ögon-/halsmottagningen, och det visade sig att jag har ett litet hårstrå på trumhinnan på vänster sida samt en "navel" i höger öra. Ja vad betyder det då? Att jag borde kolla höger örat vart annat år samt att det kan "prassla" lite på vänster sida. Ingen spindel som försöker ta sig in alltså. ;)
När jag väl kom hem var jag sjöblöt av svett och darrade som en tok. Tror alla spänningar släppte från läkarbesöket och allt det där. Men det var inte mycket att göra åt det, slängde i mig lite juice och började med middagen som den goda husfrun jag är! Ungsbakad lax med havssalt och citronpeppar tillsammans med färsk potatis och en romröra som jag gjort själv. En till mig och en till karln (romröra alltså). Succé skulle jag beskriva middagen. Jag lyckades till och med koka potatisen bra den här gången, annars brukar jag bara koka sönder potatisarna = potatismos!
Nej men usch nu är klockan så där mycket igen!

Sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Elsa | Foto | Musik | Vardag

Åh det är så äckligt!

Har också haft en kamera i näsan :(

2010-11-04 @ 16:47:50
URL: http://elsainwonderland.blogg.se/
Postat av: Banana

Haha, skrattar lite åt dina öron. Tycker det med kameran lät rätt jobbigt ja, själv har jag bara haft kameror uppkörda i rumpan ett antal ggr, det är inte heller så kul men så blir det när man har ett tarmsystem som ska krångla.



Ang. köket på min blogg så är det inte vårt kök utan våra hyresvärdars egna, men jag har gjort en inlägg om vårt egna lilla kök som du kan gå och kika på om du vill.

2010-11-05 @ 11:06:12
URL: http://annabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0