Skavlan är ett rätt bra program!

Hur coolt är inte det HÄR?! Mamma blev helt galen, hon tyckte det var hur coolt som helst. Jag knappade på datorn i vardagsrummet och mamma satt och räknade högt hur många låtar de kunde spela på bara fyra ackord. Ja lilla mamma, det är rätt häftigt. Men det roliga är att man kan göra så sjukt många låtar på så få ackord och ändå få överdrivet mycket pengar för det! Dom som uppfann dessa fyra ackord borde ju vara hur rika som helst om det fanns royalties för ackord! Hur tänker du?
BTW, jag håller med fullständigt!

Kommentarer
Postat av: Elsa | Foto | Musik | Vardag

sv: Det är ganska segt x)

2010-11-05 @ 23:18:12
URL: http://elsainwonderland.blogg.se/
Postat av: Stefan

Hallå! För strax över ett år sedan drog jag igång en blogg om Skavlan på skavlan.org men pga studier så har det tyvärr inte blivit mycket skrivande. Trots att den inte är uppdaterad på länge så kommer det fortfarande gott om besökare. Eftersom du också gillar programmet så tänkte jag höra om du är intresserad av ett samarbete där jag utvecklas bloggen med design, etc (ingår i min utbildning) samtidigt som du bloggar om avsnitten? Givetvis står jag för kostnaderna (domän + webbhotell). Hör av dig på min mail om du är intresserad. :)

2010-11-22 @ 23:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0