Varför!?

Kan någon berätta för mig varför man läser en internetkurs om man:

1. Inte är speciellt bra på internet och allt det som här till?
- Man ska lära sig och bästa sättet är att kasta sig in i det världsomspännande intranätet samtidigt som man lär sig något

2. Registrerar sig på en internetkurs om man sen åker bort över datumet då man ska lämna in uppgiften?
- Personen kanske inte heller vet hur man ska utforma svaret på uppgiften och lovar att hjälpa till senare...

3. Inte gör ett utkast på svaret på uppgiften trots att man haft hela helgen på sig?!
- Som sagt, det är svårt för alla. Gjorde du ett utkast över helgen och läste igenom alla filer på hemsidan?
Nej, det gjorde jag inte! Men jag har skrivit projektplanen helt själv trots att jag inte ens har kurslitteraturen.
Det här med internet kurs och vara i en grupp kanske inte är det bästa för mig...jag blir så stressad och vill få allt gjort på en gång samt föra samtal över msn eller en chatt. Det är lite lättare än att skicka mail/svara på trådar i ett forum. Så ja, jag la in en chatt på vår sida...hoppas bara alla kan använda den...Suck!
Idag har jag i alla fall fyllt i min tatto hos Mr. Zid. Nu blev den svart...gillar´t! Ni ska få se bilder snart, men nu ska jag dricka te och vila foten. Det har varit en låååååång dag idag och imorgon blir det inte bättre.
Någon som behöver nått från Ikea?!

Ja jag är en bitter liten kvinna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0