Gotland!!!

Nu är jag på Gotland! Jag kom hit igår ca 02:00 med min kusin Noraa, som också åkte från Stockholm mot Visby. Väl på färjan träffade jag förresten en kille som läst samma utbildning som jag, fast en årskurs över mig. Grattis till er son och jobbet! Nu tror jag inte att han kommer att läsa min blogg, men utifall att så ska man väl gratulera. ;)

Helgen innan Gotland spenderades i Hufudstaden tillsammans med J & J & M. Det var toppen. Liten mysig middag med två herrar på torsdagen, hemmafest och barhäng på fredagen med M & J samt Jäger-fest på lördagen med M. Allt avslutades med hopptävling på söndag och sen vidare till färjan och Gotland.

Jag har sålt nio saker på Tradera, yay! Min sambo har fått vara sekreterare och skickat alla sakerna åt mig då jag befinner mig på annan ort. Trallalallla.

Conny, gå hem! Din matte saknar dig och jag vill krama dig när jag kommer och hälsar på!

Nu ska jag lägga mig i sängen, här i min mosters hus och läsa "White Line fever". Men det kommer kort och updateringar om hela vecka, så stay tuned!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Hoppas Conny läser din blogg.

2010-10-11 @ 23:58:06
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0