Hej heeejj!!

Vad går den där dokusåpan, där de är på ett hotell, ut på egentligen? Det finns ju inga utmaningar och inga priser samt att alla bara super och har sex. Är det en bra såpa? Jag fattar inte riktigt grejen faktiskt. Bli full och klä av sig för att sen ha sex med nån som dagen efter röstar ut en. Tur jag aldrig kommer vara med i en sån såpa! Haha!

Det har varit rätt lugnt idag. Vi har varit ner och träffat söta Ozzy, han är så gullig! Ni ska få en massa bilder på honom och min snabb-visit i Ume. Jag har rest runt ganska bra de senaste två veckorna så det var skänt att göra precis ingenting i helgen. =) 

Imorgon blir det dock en massa "sysslor". Det ska tvättas, diskad, lagas mat och planera veckans mat samt hinna med promenad och plugg. Jag känner mig ännu mer peppad för att bli klar med skolan än någonsin. Ska kolla lite kurser också som kan vara bra att ha i framtiden. Ju mer man breddar sina kunskaper desto bättre!?

Fan, jag måste ju fixa tradera-betalningen och lägga ut nya saker. Skit...bäst att sova så jag orkar hinna med allt imorgon!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0