Huvudvärk och Magknip

Det är mina två nya vänner just nu. Magknip blev vän med mig på bussen på väg hem från Umeå. Jag fick sitta inträngd på ett säte med all min packning i knäet i en stekande varm buss. Självklart råkade jag somna och vaknade lätt illamående. Huvudvärk kom hit när jag kom hem och skulle äta middag.

Facebook ligger nere också, jag kommer då inte in i alla fall. Roligt då!

Men jag får tänka på den trevliga middagen jag hade med kakan och trassel igår. Det ska vi göra fler gånger! Jag tog lite bilder igår med, ska lägga upp dom imorgon. Karln ska på lagfest så jag får leka själv. Jag hoppas dock att söta Emma kanske kommer hit och myser med mig ;)

Äsch, ska man se ett avsnitt av Hem till gården kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0