Freaky Friday

Hej alla glada!

Ikväll är jag chaufför åt min sambo. Det är väl okej...nästan. Visst är jag också sugen på nån öl, men samtidigt så ska man väl ställa upp för varandra. Så just nu sitter jag hos mor och knappar på hennes dator.

Tidigare idag gjorde jag världens klipp på stan. Två par jeans = 200kr (tidigare 500kr/st) och en klänning = 90kr!! Ska lägga upp nå bilder senare. Jag har även börjat lägga ut lite kläder på Tradera. u hann jag inte med att lägga ut alla idag, då det var någon som försov sig imorse och plötsligt fick väldigt bråttom in till stan. Haha.

Efter jag lämnat av sambon för femkamp på Skyttis, for jag ner på gymmet och lyfte lite skrot. Det kändes rätt bra faktiskt. Sen hem till mor för middag; Lammstek, kokt potatis och hemmagjort vitlökssmör. =) I like it!!
Hann även med ett besök till far, lånade hans dator lite och skrev ut några gammla tentor.

Jag är på gång känner jag!

Nu ska jag försöka hitta på något roligt att göra...ensam...i stan...i väntan på att få åka hem...förslag?


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Ja lägg upp lite bilder på dina fynd.

2010-09-26 @ 15:18:24
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0