Tisdag....

Idag har jag varit ute och gått en liten promenad med min sambo. Den blev inte så lång då det började tok-regna, men en liten bit i alla fall. Jag letade svamp och han undrade vad jag höll på med...jag kan ju inte direkt så mycket om svampar mer än att dom är goda.
Vi handlade lite saker till middagen: kebab i pitabröd med en massa sallad samt hemmagjorda aioli (sambons). Jag fick en Rosa-bandet-pinn också, den matchar min jacka i svart och rosa. Sen spelade jag ut mitt tv-spel, jag är en sån nörd. Men ni gillar mig ändå ;)

Igår firade jag måndagen med en ansiktsbehandling. Vet dock inte om det var bra ller dåligt för ser ut som f*n i ansiktet nu. Tror inte jag visar en bild, men är rätt svullen på vissa ställen och har fått ett stort sår under ena ögat. Hoppas jag inte får något ärr!

Imorgon ska jag uppdatera migg cv och personliga brev. Äntligen är dom klara och jag är så nöjd. Så nu fattas bara ett jobb...ska inte säga vart, men har hittat några stycken som jag ska söka. Håll tummarna!

Sen ska jag göra mina vanliga sysslor: städa undan, laga mat och diska. Dock ska jag utöka mina roliga aktiviteter med morgonpromenad, ringa en massa jobb-samtal, betala räkningar, kanske gå ner på bibblan och låna en bok samt plugga. Yay!! Hela dagen är räddad! Men jag får inte glömma att se på Hem till gården imorgon. Nu är det spännande, tror Laurels mor kan vara något på spåren. Ska inte säga mer, men tror jag vet vad som kommer att hända.

Förresten, jag förstår nu varför föräldrar som har barn som ska börja övningsköra ibland vill att de ska börja köra med den gamla familjebilen...dock vet jag inte hur det här gick till. Såg även att en fräck biltjuv gjort inbrott på Fordon på Parksolan och kört ut genom garageporten. Tycker inte ni att man är lite desperat om man stjäl en bil från en gymnasieskola?


God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0