Att-göra-listan

Nu ska det betas av saker på min åhhh så hemliga men faktiskt existerande "Att-göra-lista":

- Anmäla mig till Christer i P3, fredagsflörten (idag 19/4 2011)
- Åka på en 24h´s kryssning med Cinderella (6/5 2011)
- Tatuera in min mors kors som hon fick på hennes konfirmation (får se när tillfälle ges!)
- Göra en brasilansk vaxning (6/5 2011)

Jag såg förresten att jag blivit utmanad av fina Emma, så ska svara på den imorgon. Dock känner jag inte åtta bloggare, så den som vill får väl anta utmaningen ;)  

Idag har jag även uppdaterat och gjort en egen youtube-kanal, så kolla in NorthernBlackStar på youtube så hittar ni några klipp på min lilla katt och några av mina favoritlåtar. Sitter just nu med lurarna på och lyssnar på härliga, snygga och fruktansvärt heta Avenged Sevenfold. Mums säger jag bara! Come to mama!

Jag har också satt igång med byte av mitt examensarbete. Nu kommer det hända saker ska jag säga. Har en hel del material att läsa in nu under påsken, som för övrigt kommer spenderas på gymmet, och på tis/ons börjar jag med avslutet på nystarten ;)

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: fifi

Men åh, vad kul om du kommer med i Fredagsflörten!

2011-04-20 @ 11:52:35
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0