Loppisfynd!

Nu ska ni få se mina loppsfynd, eller jag hoppas att de är fynd iaf...



- Jag hittade en fin tavla, kan ju inte så mycket om sånt utan går mest på om jag tycker den är fin eller inte. Gillar verkligen färgerna.
- Fina uppläggninsfat i den stil som jag vill ha; glas-blad (?).
- Fyra frukostskålar för 25kr, toppen! Har likadana tallrikar och assietter från Ikea som vi också köpte på second hand. Nu fattas bara bestik och dricksglas.
- Det stora uppläggningsfatet är hur snyggt som helst och skålen som kommer efter är de som jag letar efter. Har två mellanskålar, de som är på bilden, och tre små i genomskingligt glas samt tre blåa. Så har ni några sånna skålar i skåpen hemma: jag köper dom!
- Fin teburk
- Brödkorg
- Väskan är från Åhlens, men slängde in den med då den ändå var köpt på rean.
- Sen fick jag en mortel av min mor från Second Hand, mycket billigt!

Vi var runt på tre olika loppisar och köpte saker på varje ställe. Men spanar varje gång jag är på stan efter saker till mitt nya hem. Dock vet jag fortfarande inte vars jag kommer flytta men kan ju vara bra att ha tallrikar att äta på iaf. Hahha.

Jag köpte även detta kors som jag ska ha någonstans i min lägenhet:
Det är så fint och påminner om det kors jag fick av min mor när jag konfirmerade mig, dock har det försvunnit så ska återskapa det på nått sätt. Ni får veta hur senare ;)

Lyssna på lite bra musik nu och sätt igång med vad ni än ska göra idag.
Själv ska jag plugga och sen busa med systrarna N, se upp Övik!


Kommentarer
Postat av: Banana

Det där bladfatet som är mest format som ett blad är jättefint och en mortel är ett bra fynd, önskar jag kunde hitta en fin sådan någon gång.



Missade ju ditt fika-förlag, om det var riktat till mig, du kanske känner massor med Annor, men nästa gång du har tid så kan du slänga iväg en pling eller ett sms på 0705161282.

2011-04-08 @ 12:46:21
URL: http://annabanan.blogg.se/
Postat av: fifi

Åh, vad kul, jag vill också fynda på loppis!



Men nu verkar det bli bebis i dagarna :)

2011-04-09 @ 11:18:21
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0