Skavsår och värme

Nu har jag dragit på mig några till blåsor, dock på fötterna denna gång. Måste nog ner på stan till veckan och köpa mig ett par riktigt bra "gå-ut-och-gå-skor". Det är ju så härligt ute att jag bara vill ut!
Dock så muppar min iPod med mig så får inte över all musik som jag vill ha. Får be om experthjälp på måndag kanske då jag träffar J. =)

Nu måste jag dock upp och hjälpa mor med påskbuffén som vi ska ha ikväll. Alla barnen samlas under ett och samma tak ikväll, så det är lite mat att fixa. Tror vi är åtta stycken...fem barn, en respektive och två föräldrar. Tänk hur påsken ser ut när alla har respektive och barn! =S Men jag älskar stora familjemiddagar, så länge jag inte behöver diska dvs. Haha.

Ikväll ska jag på Midnattsmässa i Öviks stadskyrka. Det var tio år sen sist och det är något man måste göra minst en gång i livet. Det är rätt häftigt. Får se om jag får med mig kameran in så ska ni få se. ;)

Innan jag går så lyssna på lite härlig vårmusik á la Sweden!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0