Storstädning

Idag ska det storstädas inför påskens besök. Det kommer bli fullt hus, jippie! Så det är bara att dra fram kartongerna från garaget och göra högar: Slänga, behålla, ge bort och sälja. Man samlar verkligen på sig en hel massa skit genom åren som går. Men måste även rensa för att få in lite saker i förrådet hos mamma. Just nu ser det ut som ett bombnedslag på mitt rum, kartonger upp till taket samt damm överallt. Går och nyser konstant.

Men idag blir det ändring på det!

Jag hade tänkt spendera påsken på gymmet men en förkylning sätter stopp för det. Får bli städning och långpromenader istället samt en jävla massa plugg.

Ni som följt min blogg ett tag vet att jag ibland kan bli bitter på vissa saker, so here it comes:

Jag skiter i vad du tycker om min blogg! Har du så dåligt självförtroende att du måste klanka ner på andra för att må bra, fine!, men gör det på din blogg. Inte min.
Skriver du mycket bättre än mig, lämna din adress då istället för att vara anonym så kan jag få läsa det du skriver. 
Gillar du inte min blogg, läs den inte. Så enkelt är det!!


Kommentarer
Postat av: Roxanne

Jag vet ej om de spelar i Norrland, men de var senast i Norrköping, måste fråga dem. En av dem som lirar har barn, så han vill väl inte åka allt för långt :-)

2011-04-21 @ 15:09:08
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0