Vino-fino, go away!

Nu har jag konstaterat att jag INTE tål vin. Jag drack ett glas igår, ETT GLAS!, och har världens huvudvärk idag. Så mycket blev det inte igår, trots singel-kvällen som var en totalt flopp. Den äldsta var väl typ dubbelt så gammal som jag, så när seepdatingen började satte jag mig i baren istället. Men vissa var jättetrevliga, inte mer än så.

Vi fortsatte sen til Public och sen till O´learys. Jag skulle ju visa L stan och det gick fort =p
Snart kommer hon och hämtar mig och så bär det av mot Ume och Cover! Om man orkar dvs...är rätt spak redan nu. Tur man inte ska köra bil, haha.

Ner med kläderna i väskan och på med spackelmasken, ikväll ska det dansas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0