Baywatch

Jag har aldrig sett eller följt Baywatch men ändå så följer programmet mig. Min chef, eller ja chefen för alla beredare, har börjat kalla mig för CJ (efter mina initialer) och nu kallar alla mig det. Det är lite kul men ser inte riktigt likheten mellan mig och Pamela Anderson. Ja det skulle vara tuttarna då. Fast mina är ju äkta E/F-kupor och hennes är bara plast. Jag är inte blond, men jag har ju varit med på tv och spelat in en sexvideo. 

Näe det sista tar jag tillbaka, vill ju inte att ni ska börja leta efter den....

I alla fall idag så fick jag ringa till en av mina kunder för första gången så jag frågade ju Mr Nyfiken (chefen som jag delar kontor med) vad jag skulle säga. Typ när man presenterar sig. Han sa att jag skulle säga typ:
- Hej, det är CJ från bla bla bla och så frågan till kunden.

Men jag fick ju panik, tänk om jag verkligen sa CJ och inte mitt namn i telefon! Jag hade ju dessutom honom som åskådare när jag ringde!
Som tur är så kickade nervositeten in och sa åt mig att skärpa till mig och inte bete mig som en liten skrämd harpalt. Så det gick bra! Nu är jobbet verkligen på riktigt för fem av mina beredda ordrar har gått ut till produktionen. Snart kanske folk kommer ringa och revidera ordrar och då ska jag veta va tusan de snackar om. Moahhaaa, this will be fun!

Senast idag ringde en kund och ville ändra en sak i en order. Mr Nyfiken fick då säga att det var jag, CJ - deras nya beredare, som hade hand om ordern och sa sedan att tyvärr kunde dom inte ringa mig för jag hade inget nummer än. Eller mail. Men det kommer! Vuxenpoäng för fan!

Man ba Läääääägget!!?!

Who´s laughing now?!


Kommentarer
Postat av: Fifi

Kul att det är for realz på jobbet nu då :)



Haha, ibland på jobbet kan jag få tvångstankar om att jag ska råka avsluta seriösa telefonsamtal med puss, jag kan liksom sitta och tänka på det under hela samtalet.



Jag har haft en väldans tur som har fått en sån snäll kiddo!

2011-08-31 @ 21:02:57
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0